Drömmar går inte i uppfyllelse, va?

Ännu mer smärta.
Nu har jag mensverk också. Kul, hahaha. Som pricken över i:t, what's next? Aja, tandköttet har blivit lite bättre i alla fall viket är enormt skönt. Hostmedicinen hjälper ju bara precis när man tar den, men annars är hostan fortfarande kvar och är minst lika jobbig som förut. Utöver det så har jag huvudvärk. Just nu är det inte så mycket, men igårkväll när jag skulle sova kändes det som att mitt huvud skulle sprängas! Jag har nog aldrig i mitt liv haft så ont i hela huvet! Man vet ju inte vart man ska ta vägen, det går inte att få bort smärtan. Ingen position hjälper, man får välja mellan jätteont och ännu ondare. Blä för huvudvärk.

Drömmarna är lika hemska.
Fortfarande. Jag hatar att bara drömma dåliga saker, man blir ju påverkad av det. Även fast man drömmer något helt sjukt, att någon gör något mot en som den personen aldrig skulle, och man vet att den inte skulle göra så, men ändå blir man ju ledsen och påverkad av det. Man tror ju till en viss del på det eftersom man ändå var med om det på ett visst sätt. I natt blev jag lämnad av alla, hela familjen. Stefan gick iväg med min lillsyrra, och stötte på henne. Jag gick och letade desperat efter alla, och sedan fick jag en gubbe efter mig. Jag blev våldtagen. När jag träffade på Stefan trodde han inte på mig, han frågade om jag verkligen inte ville. Sen skulle han tävla, och då lämnade han mig bara där på marken. Han sa att jag inte skulle störa honom. Sen gick han iväg med syrran igen. Ensam ensam ensam. FYFAN.

Varför drömmer man sånt?
Kan man kontrollera vad man drömmer på något sätt? Jag skulle väldigt gärna vilja veta hur! Det kanske kan bero på att jag går och oroar mig, det har jag gjort rätt mycket nu sista tiden... Speciellt innan jag ska sova - inte det bästa tillfället jag vet, men jag kan inte rå för det... Jag går ju och lägger mig samtidigt som Stefan också, och han jobbar och är trött, så jag vill inte störa med alla tankar jag har. Så då ligger jag och tänker själv på allt. Läxor, sjukdomar, vänner, framtiden, drömmar. Jag hinner inte ens berätta om alla drömmar för någon, då blir det att man har dem inom sig och grubblar på dem. Jättejobbigt. Tänk om drömmarna går i uppfyllelse bara för att jag inte berättar dem för någon!? ...haha, då skulle mitt liv vara bra roligt... Weei.

Give me some fun!
Please - please - please. I beg you... Help me to get up from this shit! I really - really - really don't wan't to be sick anymore, or be depressed. It's true! What can I do to make it alright? Tell me, and I'll do it - I promise.. I'll do whatever it takes... Just to feel well and have a normal health.. That would be a dream come true - a good dream - a dream that have my permission to come true.

Tack för att musik finns.
Det är så otroligt skönt med något att reflektera i - något att känna med, känna i. Det finns ju hur mycket musik som helst för varje känsla, för varje humör. Jag har hittat mina nya favoriter; 30 Seconds to Mars. I love them! Så otroligt skön musik, och sång, och tillsammans blir det underbart! Men det skulle var ännu mer underbart om jag kunde hitta någon musik som får mig motiverad till att göra skolarbete... Jag skulle verkligen behöva det just nu, både motivation och koncentration och orken till att anstränga mig.

Någon som vet en mirakelkur, eller något man kan göra för att höja sig lite? Förutom droger... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback