Jag vet i alla fall att jag lever...

Aj aj aj!
Jag mår inte bra just nu, inte alls. Var till löwet imorse och kollade upp, jag kände verkligen att jag inte klarar skolan nu på måndag heller, och då måste jag ha läkarintyg. Fy fan, nu har jag varit sjuk i två veckor. Jag kan inte sova heller; har ont i tandköttet, hostar, svettas, småslumrar och drömmer en massa hemska saker...  Huvudet dunkar och bihålorna gör asont! Hur som helst så har jag fått pencillin och hostmedicin. Behövde inte ens ta blodprov, vilket jag är överlycklig över.

Jag vill inte klaga...
Men det går inte att tänka på så mycket annat just nu! Jag blir så irriterad att jag bara vill dra ut mina tänder och göra illa mig själv. Sen är det alla helvetes läxor. Jag har kommit lite framåt i alla fall, men jag orkar inte koncentrera mig eller ännu mindre anstränga mig. Vet inte hur det blir med engelska redovisningen av boken, när jag få göra det och så, men om jag har kvar den här infektionen kommer jag inte kunna prata. Det gör så ont och är så svullet att jag läspar och knappt kan säga r. Irriterande smärta!

Jag vet inte....
Vad ska jag göra? Haha, jag kan inte tänka klart. Jisus Krajst. Är så rastlös och arg och trött och sliten, men jag kan inte sova. Jag har försökt nu i någon timme, men det var lika lyckat som i natt. Jag hoppas verkligen att jag får sova inatt, det finns inget värre än att inte kunna sova. Speciellt när man är trött och har ont, hemskt att inte kunna komma bort från smärtan.

Aj, nu står jag inte ut längre.. Och magen kurrar, så nu skiter jag i det här... Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig Nattis. :)

2006-11-12 @ 18:43:50
Postat av: Nattis

Tack :)
Det måste jag verkligen...

2006-11-13 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback