Pain in the ass

Kämpar på med skolan nu.. Har ju en del att ta igen, och visst gör jag det, även om det går långsamt framåt. Imorrn har jag en hel dag hemma, och kan bara ta det lite lugnt och plugga lite. Jag måste börja få igång det där, har ju aldrig varit bra på att plugga, men ändå har jag haft bra betyg genom hela livet.. Känner att jag måste börja kämpa nu, vågen jag surfade på har börjat försvinna och nu måste jag simma själv. Haha, lustigt uttryck kanske ^^

Sen hade jag lite tur idag faktist. Var precis ner och kollade efter tvättid, eftersom vi har en proppfull tvättkorg nu.. Ehum. Trodde inte att jag skulle få en tid förrän om minst en vecka, det brukar ju vara väldigt svårt att få en så nära inpå, men det fanns en tid imorrn - som jag snodde på en gång! Of course! Så nu får vi äntligen tömma våran tvättkorg och så kan jag fylla min nya garderob med mina rena kläder... Har ställt in den ena av dem i badrummet (ja, det låter kanske konstigt att ställa in en garderob där - men det passar jättebra där!), jag har faktist fixat badrummet väldigt fint nu!

Var i Märsta och Uppsala i måndags, och Sigtuna hos optikern också faktist. Åkte med mamma när hon slutade till PC city och lämnade tillbaka headsetet som inte passade till min dator - fick tillbaka 300 spänn = väldigt trevligt! Sen gick vi in på Coop och handlade lite, och sen vidare till IKEA för att handla lite mycket mer.. Jag förstår inte hur jag fick med mig allt hem, på tåg och buss och allt. Men det fick jag och nu har vi en massa nya bra saker!

Nu har jag äntligen köpt en mus också, så nu kan jag bli en riktig nörd! Om jag inte redan är det.. Har spelat CS ganska mycket de senaste dagarna. Har gett mig fan på att jag ska bli bra på det! Haha - förgäves? Jag vet inte... Men kul är det i alla fall!

Nu har jag både ont i handen och i ögonen.. Skalade precis en massa potatis, och det är väldigt ansträngande tro det eller ej. Sen har linserna torkat ut mina ögon, eftersom jag har spelat CS och har koncentrerat mig.. Jag glömmer faktist att blinka då ibland.. ^^

Snart ska jag och Stefan iväg på buggen. Men nu först ska jag försöka få equation-nånting att fungera i word, så att jag kan göra klart matteläxan och skicka iväg den i tid.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har börjat i mina spår. Bli en fullklassad nörd Nattis, spel är skoj. Jag måste försöka tvätta också, kom hem från Jönköping idag och har massa smutstvätt. Vi får hitta en dag som passar så vi kan träffas och hitta på något. Ha det bäst. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback