Countdown

Tack för att ni finns. Jag vet det nog egentligen, men det är alltid skönt att höra. Det är bara det att jag inte är så bra på att be om hjälp... Det känns fel på något sätt, speciellt när man inte ses så ofta. Jag vill liksom inte oroa folk i onödan.. För jag inbillar faktist mig själv att det inte är så illa som det är, att jag bara är löjlig som känner såhär. Men jag är väl inte det egentligen. Blir bara lätt så att jag sitter ensam och mår dåligt... Men tack för att ni finns i alla fall!

Nu idag har jag varit på stan. Alltså i Södertälje. Kollade först på en etta i Brunnsäng, men den var nog inget för mig. Den var jättefräsch och så, men det får nog bara plats en person i köket och dessutom var det bara en jätteliten kyl med ett pyttelitet frysfack. Jag måste ha plats för mat! Och diskmaskin, och det skulle man nog inte ens kunna pressa in där. Synd.

Sen köpte jag kollegieblock och kalender som jag måste ha nu när skolan börjar igen imorgon. Hittade lite underkläder och en tjocktröja också. Tidig födelsedagspresent till mig själv kanske? Och depressionsshoppa lite. Skönt att slösa pengar på sig själv ibland. Men jag är nöjd med sakerna också, så det är ett plus.

Sitter och funderar lite just nu. Hade till och med glömt bort att jag faktist blir 18 imorgon. Hur illa är det inte att glömma det?! Shit... Funderar också på hur dagen kommer bli imorrn. Kommer någon komma ihåg? Kommer jag själv att komma ihåg ens? Haha, låter helt skjukt.

Har länge drömt om imorgon, och föreställt mig att det skulle vara en av de bästa dagarna i mitt liv. Men det är inget jag förväntar mig just nu, kan jag säga.

Btw, har fått en till böldgrej. Kanske den största någonsin. Det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback