Se upp för B1 och B2!

Jag är helt slut i huvet idag. Somnade inte förrän vid 3-tiden. Vaknade vid halv 7. Usch! Kom nästan inte upp ur sängen..  Men var tvungen att gå upp extra tidigt, för jag kunde inte komma för sent idag också. Måste ju fixa böld-grejen, och det är faktist väldigt svårt själv. Och vidrigt.

Den är grymt äcklig, äckligaste jag nånsin haft! Läs inte detta stycke om du är väldigt känslig, jag förvarnar dig. Jag mår så grymt dåligt av att sköta om det. Av att se det. Och röra det. Det är liksom inte ett hål in i armen, utan tre! Och två är precis bredvid varandra, så de har blivit jättestora och nästan blivit ett. Grymt äckligt att ha hål rakt in i armen! Det är typ luft inuti också.. Jag får inte låta hålen växa igen för då kan det bli saker kvar där inne som gör att allt kommer tillbaka igen. Det måste läka inifrån. Imorse såg det nästan ut som ett jävla äckligt köttsår. Visst, det är lite coolt, men så jävla vidrigt när man tänker på vad det egentligen är! Usch.. Det är nästan inget var i alla fall, men jag måste dränka allt i alsolsprit ändå. Och det svider så in i helvete.

Snart ska jag åka iväg till Märsta. Ska ut ikväll med Sara, och flera. First time for me! Som söta Sara säger; Vi ska göra stan lite mer farlig! Yeah. <3 Ikväll ska jag supa järnet. Jag ska ha jätteroligt. FAKTISKT! Jag måste få ha det, kommer inte ihåg sist jag var glad. Och så ska det väl inte vara? Tycker jag i alla fall.

Just nu orkar jag inte bry mig om vissa personer. De är så jävla lite värda egentligen. Inte ett skit alls faktiskt. Och de gräver bara ner sig ännu mer. Men de kan gärna sitta fast där nere tillsammans. Så jag kan kolla ner på dem och ha lite roligt. Haha. Suckers!

Är lite flummigt knäpp och glad just nu. Nästan skadeglad. Ilskan tar över sorgen ibland. Men det är skönare.

Så, vad säger du Sara? De får se upp ikväll för B1 och B2! För den här gången är vi bäst! :D <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det riktigt kul ikväll :)

Postat av: Saja

Vi ska ha en toppenkväll. KOM HIT NU! Vänta en timme på dig. :( Men snart så! Nu får alla passa sig. ;)

2007-08-31 @ 17:05:01
URL: http://sara08.webblogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Tack för att du läser min blogg. :D

2007-09-01 @ 17:18:44
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback