The end of a hard day.

Ja. Snart är det dags att sova. Är trött. Eller helt slut egentligen. Allt i mitt huvud snurrar och ögonen gör ont. Det kan vara efter alla tårar. Och självklart tankarna. Fyfan.

Mamma och syster kom hit ett tag, eftersom jag inte hade något annat för mig. Satt bara här hemma. Fick tre fina linnen och Harry Potter-boken på engelska. Plus en massa alkohol! Och smörgåstårtan var jättegod! Ska tydligen få mer saker senare, när pappa kommer hem igen oså. Mamma städade lite också, fast jag förbjöd henne. Hon är hopplös. Men jag ska inte klaga. Det är skönt när det är städat.

Jennifer ska sova kvar. Och självklart har hon snott badkaret. Som vanligt när hon är här. Bara för att mamma och pappa inte har något hemma. Ha ha.

Dagen har varit hård och tuff. Inte alls som en födelsedag ska vara. Var inte ens sugen på att få saker. Hade ingen lust, och har det fortfarande inte. Presenterna är inte det viktigaste för mig. Jag vill bara vara glad. Det kommer jag inte ihåg när jag var sist.

En del sjunger fåglarna för. Andra skiter de på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback