Canon EOS 350D

Inte uppdaterat på evigheter igen.. Julen har gått förbi, och imorgon är det Nyår också...

Julen var helt okey faktist... Trots att vi bara var 6 pers ute hos mamma och pappa. Det blev mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Presenterna var inte heller fel... Fick bland annat en systemkamera! Canon EOS 350D. Pappas gamla.. Med olika objektiv och blixt och shit.. Haha, jag måste lära mig vad allt heter och hur det fungerar. Men kul är det!

Sen för ungefär tre dagar sen så blev jag självklart magsjuk eller liknande. Hade glömt hur jävla hemskt det är. Hur jävla mycket jag hatar det... Sist jag var magsjuk var för 7 år sedan... Och jag hade nog nästan lika mycket panik nu som då. Uscha. Som tur är så var jag hos Niclas och han tog hand om mig lite när jag var som ynkligast... haha. Men mådde mycket bättre redan igår, och idag är det typ helt bra. Eller, jag är lite trött och slut i kroppen bara, men jag var ju lite dum och drack lite igår också så det lär bero på det också.

Snart kommer Sara hit! <3 Älskade underbara söta Sara. Hon har aldrig sett min lägenhet förut, men nu ska det ändras. Haha.

Ikväll blire Jag Sara och Niclas som äger. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback