En framtid.

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag.. Har väl haft lite för mycket att göra, och också lite för mycket känslor för att jag skulle orka skriva... Har varit lite upp och ner, och mådde rätt dåligt igen.. Men nu mår jag bättre.

Eller, bra mår jag ju inte. Men jag mår lite bättre psykiskt när det gäller vissa saker i alla fall. Det är mycket med skolan. I helgen slog det mig att det bara är två veckor kvar i skolan innan jul! HERREGUD! Liksom, jag måste verkligen sätta fart med det jag ligger efter i... Och det är en hel del..

Jag är ju så dålig på att sätta mig och göra allt... Men ska nog ta och göra lite nu, känner mig ovanligt motiverad. Eller rättare sagt, jag känner mig tvingad. Det är så många som har krav på mig just nu, framför allt angående skolan... Vill bli av med det... Dessutom träffade jag Studievägledaren idag, och fick bland annat bekkräftat att jag KAN plugga upp mina betyg efter gymnasiet om jag vill och behöver det. Så med det vetandet så försvann ångesten lite.. Jag vet att jag har en chans till ifall jag misslyckas nu. Det är rktigt skönt...

Så nu blir det mat, och sen ska jag sätta mig med mina uppgifter. Får se om Niclas kommer hit efter jobbet idag. Hoppas att jag i alla fall får träffa honom en stund i alla fall, saknar honom så mycket. Mest eftersom han var borta hela helgen osv. Och imorgon fyller han 20! Och det är så svårt att köpa presenter, speciellt till killar... Och det blir inte lättare när de säger att de inte vill ha något. Haha. Men han ska i alla fall få något. Minst 3 saker, till och med!

Trots att jag saknade Niclas och inte mådde så bra psykiskt, så var i alla fall lördagen rätt mys. Då var jag och julhandlade lite med Söta Sara! Henne saknar man också och det är alltid lika kul de få gångerna vi ses. Hon är så bra, och jag blir arg på alla som inte fattar det! Tack vare henne har jag orkat mig igenom vissa dagar, och hon hjälper mig fortfarande. Jag är enormt tacksam för att hon finns.

Har blivit en liten Tradera-nörd också. Haha, farligt det där. Registrerade mig igår, och har redan köpt en massa. DANGEROUS! Istället för att vara spel-beroende, så blir jag Tradera-beroende! HAHA!

Nåja, kanske uppdaterar lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback