Sorg.

Det blev inte alls en rolig dag idag...

Var inte i skolan, för jag mådde inte så bra. Sen åkte vi hem till Niclas mamma nu på kvällen, för att hans pappa m.fl. skulle komma och gratta honom idag istället för igår, då han egentligen fyllde år.. Men det blev inte så trevligt som man kanske hade hoppats.. Istället fick vi veta om Niclas syster, och satt där och försökte hålla sig från tårar...

Vila i frid Angelica.

Jag kände henne inte, men jag har träffat henne... Vi fick rätt bra kontakt, och satt och pratade om lite allt möjligt... Jag gillade henne... Hon verkade vara en så glad och trevlig person... Kan inte förstå att hon är borta.

Mina tankar drar sig tillbaka till förra vintern.. Vår hund, Chicko, som blev påkörd... och hur ledsen och förkrossad jag var då... Det var ändå bara en hund... Jag tänker på min egen syster, och att vi inte ses så ofta. Hon betyder faktist oerhört mycket för mig... Sen tänker jag på hur jag själv mådde i somras... Hur ont det gjorde... och att jag ville dö... bara för att få slippa smärtan...

Ta vara på livet, och de som står er nära, för det kan när som helst vara för sent...

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla patetisk. vet du det? shit, din hund dog.
i år har jag förlorat tio vänner i missbruk och psykiskt illamående.
jag hoppas din hund led riktigt mycket, och att du led förra året. din smärta kan inte mätas i våran.

patetiska idiot..

2007-12-14 @ 03:18:54
Postat av: S

hur fan kan man skriva som anonym har gjort?? att förlora någon gör ont, oavsett vem det är. alla lider vi på olika sätt av olika saker! I feel for you!

2007-12-14 @ 13:00:14
Postat av: Niclas

Jävla idiot som har skrivit som anonym.. -.-.. blir så jävla sne på honom/henne!

2007-12-15 @ 01:04:59
Postat av: Nat.

Ursäkta? Undrar vem som är den egentliga patetiska idioten.

Postat av: Saja

Kolla ip-numret och polisanmäl. Jag älskar dig gumman, du är bäst. Hjärta, hjärta, hjärta. :)

2007-12-15 @ 01:45:43
URL: http://sara08.webblogg.se
Postat av: Anonym

inte är jag det.
gumman, vill du ta den diskussionen så fine.

2007-12-20 @ 13:48:52
Postat av: Nat.

Haha. Att du ens orkar? Det gör ont vem som än dör. Man tävlar/mäter inte smärta. Herregud.

2007-12-20 @ 17:01:07
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback