No Drinking.

Har varit riktigt jobbigt, där efter kryssningen fram tills för någon dag sen. Hade extremt ont och sov nästan inget. Har nog aldrig varit med om värre smärta. De gånger jag fick somna, vaknade jag i stället mitt i natten med extrem smärta och låg vaken och vred mig i upp till 2 timmar. Trots att jag tagit 2 alvedon och 1 ipren. Samtidigt. Plus en sån där riskudde som man värmer i micron. Fy fan.

Jag stod ut med att ha så ont från och till under dagarna i ungefär en vecka. Eller, andra dagen var jag till barnmorskan för jag trodde något var fel. Men de hittade inget. Allt såg jättebra ut sa de. Och de gjorde till och med ultraljud och stick i fingret (ja, jag var väldigt duktig).. De sa bara åt mig att jag kanske måste försöka hålla ut, för att det kanske blir bättre om någon vecka. Haha. Och annars skulle jag höra av mig igen då. Om det nu inte blev olidligt innan dess. Så jag åkte hem igen. Och försökte stå ut med allt.

Sen i lördags orkade jag inte mer. Det gjorde ju ondare och ondare för varje dag som gick. Så jag åkte in till akuten med Niclas. Och satt där i 4 jävla timmar, om inte längre... för att göra en till obehaglig undersökning och göra ett till stick i fingret (ja, jag var duktig igen!).... allt, för att få höra att allt såg bra ut. Igen. Men vafan! Jag fick i alla fall antibiotika, ifall att det KANSKE var en infektion. Så nu får jag inte dricka på Halloween heller. Fyfan. Typiskt.

Men jag mår bättre. Så det är väl positivt. Fast vet ju inte om det beror på antibiotikan, eller något annat.

Sjukvården suger i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback