Oaktiv.

Yeah. Nu har den här äckliga veckan också gått förbi. Skönt som bara den. Har gjort två prov, och det känns underbart att ha dem gjorda. Även om resultatet kanske inte är så bra som det skulle kunnat vara. Men det återstår att se. Nästa vecka har vi inga prov heller! Underbart.

Är hemma hos Niclas, men han har jobbat hela dagen. Han är väl på väg hem nu. Och jag hade tänkt gå upp i morse och följa med hans föräldrar m.fl. och kolla på hans syrra när hon tävlade. Men nej. Helene, hans mamma, hade tydligen ropat på mig och frågat om jag skulle äta frukost osv, men inte fan kommer jag ihåg att hon har gjort det. Pinsamt. Jag är så jävla svårväckt. Fy på mig. De åkte utan mig såklart. Och jag vaknade inte förrän halv tre ungefär, då min mamma ringde.

Nu mår jag dåligt för att jag har sovit bort hela dagen, och att halva helgen har gått. Men å andra sidan, så kanske jag behövde lite extra sömn. Aja, ikväll blir det i alla fall Kareoke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback