Åh.

Jag mår bajs.

Kryssningen var helt okey. Jag hade asroligt speciellt sista natten, tillsammans med Linnea. Vi dansade ungefär från kl.24.00 till 05.00. då dansgolvet stängde. Då gick vi och väntade tills tax-freen öppnade kl.05.30. och sen väckte vi alla, eftersom båten kom i land kl.06.30.

Det var iskallt ute. Både i Finland och här hemma. Jag mådde skit i torsdags, när vi var i Finland. Det var kaos, kändes det som. Jag hade så ont i magen att jag trodde att jag skulle dö. Jag trodde något var fel med spiralen. Jag var svimfärdig. Dessutom var jag hungrig för att jag inte åt någon middag kvällen innan och inte heller någon frukost den morgonen. Vi gick och letade efter restauranter, men de öppnade elva, så vi satt ute tills dess och frös rövarna av oss. Det var inte en rolig dag alls. Jag hade dessutom packat lite för tungt och osmart, och fick ju gå och släpa på packningen i 12 timmar. Vilket jag inte hade en aning om att jag skulle få göra. Usch.

Men sen på kvällen blev det bra igen. När vi kom på båten osv. Och igår kom jag hem. Låg och sov hela dagen. Var helt död, och är det fortfarande. Jag börjar dessutom bli sjuk, tror jag.

Mina känsor är åt helvete just nu. Jag skäms. Har precis skrämt iväg en person, och jag hatar mig själv. Jag vill verkligen åka iväg. Åka dit. Nu. Och ha roligt. Men jag kan inte rå för att jag gråter ibland. Att jag får attacker... Och när jag får det så behöver jag en famn, och någon som bryr sig. Mer än allt annat. Och om jag inte får det, så kan jag bli ännu mera ledsen. Jag skäms.

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Saja

Jag saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback