Host host.

Jag är förkyld. Jätte. Känner mig sjuk. Har snytit mig så mycket att min näsa nog är helt röd och jag har ont i den. Sen hostar jag, och känner mig lite retig i halsen. Stackars mig? Haha. Var inte till skolan idag, och har dåligt samvete för det... Men jag har haft sån enorm huvudvärk hela dagen. Speciellt i morse. Så jag sov bara vidare istället.

Imorgon är jag ledig. Det är utvecklingssamtal, och jag ska inte ha något. Men jag ska till anafysen. Det där med mitt hår. Ska få veta resultatet från labbet. Vad jag har brist på för ämnen och vad jag har för mycket av osv. Hoppas att jag får några bra tips på vad jag ska äta och sånt. Och att detta hjälper min häla att bli bättre. Jag hoppas.

Ikväll ska jag alltså sova hos mamma och pappa. Men först ska jag på bio med Niclas. Vi ska på någon förhandsvisning av en svensk film. Solstorm. Min moster hade två biljetter, men hon kunde inte gå. Får se om den är bra!

Snart ska jag åka och möta Niclas. Weeeeei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback