I'm alive.

Mamma och syrran sov här inatt.. och ska göra det ett tag till. Förutom på helgerna, tack o lov!

Så, nu är jag vaken. Och sitter hemma och ska plugga lite. Gaah. Vad roligt! (Eller inte....) Jag börjar kl.12.00. Har bara historia idag, så får se vad jag gör efter. Åker hem och fortsätter plugga? (Weeei...)

Jag längtar oerhört mycket till helgen. Herregud säger jag bara. Jag vill att det ska vara helg varje dag ett tag framöver. Snääääääälla? Det skulle vara så grymt skönt. Jag tror att jag behöver ha grymt kul, och vila upp mig o allt sånt, innan jag pallar med ordentligt. Men jag kämpar på i alla fall.

På fredag ska jag kanske på spelkväll (förmodligen). Sen ska Sonny kanske komma hit. (Yäy! Det var längesen!) Så kanske Sonny, Niclas o jag hittar på något skojigt på lördag? Det tycker jag låter bra!

Jag mår dåligt. Har ont lite här o där. Och är trött. Men det positiva är väl att jag lever. Om det är positivt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback