Sleepwalker.

Japp. Jag drar till Niclas. Övertalad. Det blir nog skoj!

Får se hur pigg jag kommer vara däremot, haha. Har i alla fall pengar till ikväll, eftersom jag lyckades hålla mig från att köpa en massa igår.

Är bara så seg... Ska hoppa in i duschen, laga mat och äta, och så måste jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Det är faktist svårare än det låter när man är så här trött. Vi får se hur det slutar. Hoppas på det bästa. Jag känner för att antingen klä upp mig ordentligt eller göra mig väldigt extrem. Trots att jag inte orkar något... Haha. Jag vet inte...

Ska försöka ta lite bilder ikväll. Lägger väl upp antingen här eller i bdb.

Kommentarer
Postat av: Sonny

Du trivs ganska bra med min Kusin?:P Här står de ganska mkt om Niclas men knappt nått om mig. det är det jag har mått dåligt om. det känns som du börjar få Känslor av min Kusin. men jag kan ju ta fel också..Puss o kram saknar dig. vännen.

Postat av: Stefan

Vad gullig du är Sonny!

2007-10-07 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback