SMÄRTA.

Jag har ont. Så jävla ont. Kom precis hem ifrån sjukhuset... har satt in en spiral, eftersom p-piller inte är så säkra för mig när jag har problem med magen. Jag vill inte bli gravid igen..

Men jag är stolt över mig själv.. Jag gick till sjukhuset helt ensam, trots att jag är livrädd. Och jag klarade det ganska bra, förutom att det gör ont. Men jag trodde jag skulle dö på bussresan hem. Det var inte roligt.

Helgen var både bra och dålig, måste jag säga. Jag hade överlag grymt roligt, men sen var det ju de där stunderna då det var så jävla jobbigt... Hm, jag förstår inte. Varför ska det vara tjafs? Det känns som att det är mitt fel, men det är väl mest för att problemet "kretsar" kring mig.. Jag mår mest skit för att det känns som att folk tror att jag är på ett visst sätt, fast jag inte alls är så. Bara för att de har fått höra saker om mig, som inte stämmer. De vet inte hela sanningen. Det är jobbigt... Men jag försöker att inte bry mig...

I lördags var det riktigt skoj! Jag, Niclas, Pajen och Sonny  var på kareoke i Brunna (tror jag det hette). Jag sjöng kareoke för första gången.. Och lite senare var det tävling, som jag blev halvt tvingad att vara med på för att några tyckte att jag sjöng bra. Det var så otroligt läskigt.. Men samtidigt underbart kul! Mina knän skakade, hela jag skakade, mitt hjärta dunkade som bara den och jag kunde knappt andas... Scenskräck. Underbart.

Jag gick vidare till final(!?). Men vi var tvungna att gå, så jag fick ju aldrig kämpa om "pallplatserna"... Men det kommer fler gånger. Det var bland det roligaste som hänt på länge i alla fall!

Igår hade vi en liten filmkväll hemma hos mig. Det var lite trevligt o mysigt. Fick träffa Maadde igen. Det var ett tag sen vi träffades på fritiden, och vi gör det alltför sällan. Så det så. Det är inte bara henne jag träffar alltför sällan. Sara, Elin m.fl. också. Det är så synd. Men jag lär inte kunna ta tag i det just nu eftersom jag har så otroligt mycket med skolan att ta igen.

Nu ska jag vila lite och laga mat med syrran. Får se vad som händer ikväll. Det kanske kommer några, så att det blir en liten filmkväll igen. Men jag vet inte. Jag skulle bara inte vilja vara ensam. Syrran ska ha hit en kompis så...

Det gör så ont.

Kommentarer
Postat av: Karro

Varför satte du inte in en P-stav istället? Fett läskigt att sätta in spiral :/

2007-10-15 @ 16:06:39
Postat av: Nat.

Är ännu räddare för sprutor och nålar.. :/ Så det fick bli så.

Postat av: Saja

Hm. Folk tror en massa om mig också och pratar om det när de inte har en aning om saken. Folk ändrar uppfattning när man väl träffas. Jag saknar dig. Jag vill ha en utekväll med dig. /me like big time.

2007-10-16 @ 21:23:13
URL: http://sara08.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback