Yäy.

Igår kom Sonny hit, och vi åkte hem till Krille på spelkväll med Sandra och Anders. Det var riktigt trevligt.

Jag var i Sthlm igår också. Hade studiedag, fick jag veta sent på torsdagkvällen! Snacka om att jag blev glad! Jag hade liksom varit inställd på att gå hela långa fredagen i skolan, fredagar som är de längsta och jobbigaste dagarna. Men nej, nu slapp jag. Åkte in till stan istället och åt lunch med Niclas och hans jobbarpolare. Haha, de var riktigt roliga tycker jag. Men hans arbete verkar dessvärre inte så roligt. Sorry niclas, men jag kommer med stor sannorlikhet inte börja där med dig. Haha.

Självklart, så var jag tvungen att shoppa lite. LITE. Haha, men det blev inte så lite. I alla fall inte jämfört med vad jag brukar köpa och för hur mycket. Först gick jag till HM, och hittade lite tröjor och linnen. Sen fick jag en impuls. Jag ville kolla på skor. Haha. Slutade med att jag köpte 3(!?) par skor, jag som aldrig köper skor!!! Haha, får se om mjag lämnar tillbaka allt nästa vecka. Jag får ångest över såna här köp. Men skorna är så fina...

Niclas ska snart komma hit. Så ska vi ha lite kul här ikväll. Haha, kanske blir lite dricka. Men vi får se. Niclas ville supa Sonny och mig under bordet.. och Sonny lär inte vara så svår, eftersom han inte är van med dricka och blev typ full på lite cider för någon helg sen. Men jag är lite svårare att supa under bordet. Förra helgen drack jag och Niclas lika mycket, och ja... vi var väl lika "fulla"? Haha.

Nu ska jag och Sonny gå ut och gunga och leka i sandlådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback