-.-



image19


Kommentarer
Postat av: Pastill

Cool bild! Gillar färgerna.

Postat av: jenny

cool bild..

2008-04-26 @ 12:08:23
Postat av: Caroline

Fin bild, verkligen. Jag gillar färgerna och mystiken :)

2008-04-26 @ 12:30:37
URL: http://svanemar.blogg.se
Postat av: andreasanton

Very nicee, i like it a lot =)

kram kram, andreas

2008-04-26 @ 13:07:54
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: rania

läskig bild

2008-04-26 @ 14:06:23
URL: http://ranias.blogg.se
Postat av: En vuxen som gråter i själen

Som av en händelse hamnade jag här, i din blogg. Och jag läser. Och jag läser. Och i själen så gråter jag.

"Det är aldrig ens fel att två träter" heter det, och jag tror faktiskt att det är så! Därmed inte sagt att någondera vill ont med flit, för det tror jag verkligen inte! Jag tror inte att Nathalie vill ont med sin text och jag tror inte att Sandra vill ont med sin respons. Jag tror faktiskt inte det.

I "den bästa av världar" skulle alla vakna med tanken: "Vad kan jag göra i dag för att underlätta för någon?"; i "den bästa av världar" skulle vi alla se, synas, höras och lyssna; i "den bästa av världar" skulle vi alla möta varandra och le, eftersom att vi vet att det är det som han eller hon behöver just nu.

Men vi lever inte i "den bästa av världar" - det kommer vi aldrig att göra. Men vi kan försöka att göra det vi kan för att underlätta för alla - så väl för oss själva som för våra medmänniskor. Det gäller att vi vågar stå upp för oss själva, att vi vågar stå för dem vi är och för vad vi tillför. När vi går och lägger oss skall vi veta att vi gjort allt vi kan.

Våga titta er omkring. Se! Lyssna! Bidra!

Att vara den som känner sig utanför är förjävligt. Att vara den som inte vet hur man skall släppa in, är lika jävligt det. Att inte veta. Att inte kunna.

Vi som är vuxna försöker se. Vi försöker att vara där. Lyssna. Men det räcker inte. Det vet jag.

En av mina favoritgrupper heter Matchbox twenty och jag tycker om dem främst för deras texter - de är värda att läsas och läsas, om och om igen. En av deras låtar heter "Bent" och i den sägs följande:

"If I fall along the way
Pick me up and dust me off
And if I get too tired to make it
Be my breath so I can walk"

Kan vi inte alla tänka lite mer i de banorna?

Och hörni... Kalla inte varandra för "fittor" - försök förstå ur fler perspektiv. Först när vi förstår, kommer vi längre i världen.

För övrigt: en extremt ball bild - har du gjort den själv? :)

2008-04-28 @ 19:04:16
Postat av: Shadousendo

Ja! se på fan mitt namn stavas såhär SHADOUSENDO
inte det du skrev sandra..
och jag tycker det är elakt av dig att börja anklaga mig med falsk fakta.. jag har inte kallat dig "fitta".. jag kan erkänna att jag skrev jävla nötter..

och det här börjar spåra ut ordentligt!..

2008-04-28 @ 22:20:31
Postat av: Nat.

Ja, det är jag som har gjort bilden själv. :) Det är till och med min arm, haha. Tack!

2008-04-28 @ 22:20:35
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback