Åt skogen.

Jahapp. Så var denna helgen snart över. Åt helvete var den, men samtidigt riktigt rolig.

Projektarbetet sket sig totalt, hann inte färdigt. Sen i lördags åkte jag hem till mamma o pappa, på 70 års fest på kvällen. Fredde (20 år) och Classe (50 år) firade tillsammans och hade hyrt bygdegården. Det var riktigt skoj! Sjöng en massa med bandet, och fick beröm. Det stärkte självkänslan lite. Haha.

Sen idag hjälpte jag till lite på tomten... De hade klippt äppelträden, så det var fullt med stora grenar och småkvistar som skulle släpas bort. Det var riktigt varmt också! Gick i shorts och bh i stort sätt. Och svettades. Fan vad solen låg på, och när det var vindstilla kändes det som en sommardag. Har fått lite färg faktist.

Innan jag åkte hem igen, så grillade vi lite också. Så jävla gott! Grillat är bäst. Haha.

Jag mår inte speciellt bra, är inte pigg alls. Är snorig som fan, och hostan har inte försvunnit. Nu är jag hungrig igen också, trots att jag åt middag för bara några timmar sen... Nåt är fel med mig. Men jag försöker vara uppåt.

Orkar inte plugga nu heller. Det är åt helvete redan. Satt och pluggade hela förra veckan.. och jag orkar inte med det längre. Så ikväll blir det att ta det lugnt. Så får jag helt enkelt se vad folk säger imorgon. Får se vad som händer i allmänhet. Har inte tillräckligt med energi att bry mig längre... Någon del av mig har redan gett upp hoppet. En ganska stor del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback