Den hånande klockan.

Kom aldrig iväg till skolan i morse. Delvis för att väckarklockan inte ringde som den skulle. Och delvis för att jag var så trött när jag väl vaknade att jag inte orkade stressa till idrotten (som var den enda kvarvarande lektionen). Jag är inte direkt frisk heller, så det känns inte så meningsfullt att gå på idrotten.

Har suttit i stort sätt hela dagen och pluggat, till och med under tiden jag tog ett bad. Haha. Men det är riktigt segt, och det känns inte som att jag kommer framåt alls. Det är en jätteskum känsla; som om tiden rinner iväg och jag skriver och skriver, men inget är ändå av värde.

För övrigt har jag suttit och hostat mig igenom dagen också. Har faktist ont i halsen/lungorna nu på köpet av min långvariga hosta och snuva.

Behöver ta en paus nu, för jag har fastnat i mitt arbete med muntliga nationella i Svensa B. Blir galen på det. Och jag måste bli klar idag också, eftersom det är i morgon jag ska redovisa det. Blö. Känner hur tiden hånar mig, och projektarbetet ligger där och skrattar.

Nu ska jag laga mat. Det måste man ju göra också.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Har försökt tänka lite på om jag komme r ihåg nån nathalie som bodde på andra sidan märsta men kan ej minnas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback