En ovälkommen lång dag.

God morgon!

Som sagt orkar jag inte riktigt med att bry mig längre. Jag ska satsa på mitt egna i skolan. Det gäller bara att acceptera hur det är, och sedan släppa det. Låta det vara helt och hållet. Men det känns ju så tråkigt så det blir svårt att släppa. Får väl se hur saker går idag.

Jag hade en rätt mysig helg annars. Det var mycket som hände, och det var riktigt skönt med lite action för en gångs skull. I lördags åkte vi ner och grattade Niclas moster, och jag fick träffa ett gäng av hans familj som jag inte träffat förut. Efter det åkte vi hem till hans pappa och sov kvar där. Igår var vi ute och grillade med Pajen, Alex, Kimmy och hans flickvän. Det var riktigt mysigt! Fotade elden som en galning. Haha. Den är rolig att leka med. Får se när man lägger in bilderna i datorn bara... Jag är så seg på sånt, för det fungerar inte ens på min dator.

Ska snart åka iväg till skolan. Först snacka med en lärare, sen blir det klassråd, samhällskunskap och fysik. Yey. Jag orkar inte med en lång dag. Uscha. Har ont i mina lungor. Och det smakar blod när jag hostar och när jag andas ibland... Vilket jag inte tror är så bra. Och jag vill ha massage för mina axlar och min nacke gör svinont. Och Niclas vägrar massera mig. Den jäveln.

Nu ska jag duscha.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback