Hantering.

Alla hanterar situationer på olika sätt. Och jag klarar inte av att hantera min situation...

Ingen kan alltid väcka mig, eftersom att jag bor själv. Min pojkvän väcker mig när han kan det. Men om jag mår riktigt dåligt så orkar jag inte iväg till skolan i alla fall...

Jag och min familj letar som faan, rent utsagt, efter sätt att ta tag i min hälsa. Vi har provat en massa saker... Jag åker runt på olika avdelningar och väntar på tider hit och dit. Men än så länge har de inte hittat något fel. Det enda jag hört är att jag kanske har någon reumatisk sjukdom (weei - kul). Det fick jag höra i höstas, i oktober. Jag skulle få en akut tid dit, men jag väntar fortfarande på att få en... Sjukvården är ju helt skadad i dagens läge.

Jag har varit sjuk nästan konstant i snart 8 år nu, och det har trappats upp hela tiden. Jag blir inte av med skiten, och jag hittar inte heller något sätt att bli det.. Jag har inte gjot det än i alla fall.. Den som vet något, kan gärna få hjälpa mig.

Klart jag vill att saker ska fungera.. Men det senaste året har problemen nästan fördubblats, och tillsammans med allt runt omkring i mitt liv så leder det till att jag inte orkar med allt...

Jag må vara en svag jävel. Vem vet...?

Och förlåt för min överreaktion i "höjden av omogenhet", men jag var så jävla upprörd när jag skrev det. Det som står i näst sista stycket var riktat till det folk i min omgivning som under senaste tiden påverkat mig negativt. Inte bara personer från klassen, utan folk från mina tidigare klasser osv som fortfarande håller på. Men jag kan hålla med om att det låter lite väl starkt. Det var ett sätt för mig att avreagera mig, vilket jag gör genom min blogg.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du nu mår så dålig och det är synd om dig och allt det, berätta det för klassen i så fall, istället för att skriva taskiga grejer om oss i din blogg. :S Förstår inte varför du ska göra det. Säg det rakt till oss istället. Vi har aldrig stängt dig ute med flit, inte vad jag vet iallafall. Så sluta tycka så själv så kanske det faktiskt inte är så. Och dina "vänner" "dhevil(fjortis?)" och de där "shoubadupp" kan ju typ ta sig någonstans med tanke på att de kallar mig för fitta, egoistisk osv, vilket jag itne är. De bör inte uttala sig om folk de inte känner, de kan du hälsa dem. Jag blir fan förbannad, de har ingen jääävla aning om hur mycket jag egentligen bryr mig.

2008-04-25 @ 23:34:48
Postat av: Dhevil

Haha, Woho..
Jag är en fjortis..

Jaa, men det låter ju som mig..

Och när du skriver som du gör så får man en uppfattning om dig..Så är det bara.

Varför skulle hon vilja berätta sådana här saker för några som inte verkar bry sig?
Detta är personliga saker som man delar med dem man känner sig trygg med..
Och du inger faan ingen trygg känsla xD

Och jag blir förbannad för att du är en så trångsynt liten människa som inte kan se hur världen är..
Om du nu har mått så dåligt, då borde du veta.
Veta hur jävla svårt det är..

Skit bra att börja inlägget med.."Om det nu är så synd om dig och allt.." Då blir man riktigt glad..
Visar hur mycket du bryr dig och hur mycket du tror på vad hon säger...

2008-04-26 @ 00:48:01
Postat av: ankan

Läste lite i din blogg och önskar att allt ordnar sig i din klass :) Stå på dig bruden.

Ha det bra!

Postat av: Sandra

Du har ingen aning om hur mycket jag bryr mig. Jag tror iallafall att Nathalie vet att jag bryr mig.

Hon har ju allafall pratat med mig så så hemsk lär jag ju inte vara. Jag är inte heller trångsynt, du får tro vad du vill.

Men visst, om nathalie, "dhevil" och "shoubadupp" tycker att jag är en fitta, egoistisk osv så får de stå för er. Jag vet att de är många som inte tycker det, men det är bra att ni klargör för mig vad ni tycker.

Btw, så är i så fall hela klassen "fittor", "egoistiska" osv, eftersom att det jag skrev i mitt inlägg var vad klassen tyckte, bara de att de va bara jag som vågade skriva med mitt namn. Och som jag skrev, det är itne för att vara elak, de var vad JAG trodde. Tänkte visa NATHALIE, (Inte de andra) vett annat perspektiv på det hela.

2008-04-26 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback