Jag har det jag har.

Aja, jag orkar inte bry mig så mycket längre. Har funderat en massa i helgen, och saker får väl bli som det blir. Varför ska jag behöva ursäkta mig egentligen? Och varför ska jag behöva oroa mig? Egentligen? Det finns ingen som helst anledning. Det är så klart att jag fortfarande tar illa upp med vissa saker... Men jag vet vilka vänner jag har, och jag har märkt att det finns ännu fler nu.

Hädanefter ska jag bara bry mig om de som bryr sig om mig (de som visar det alltså). Jag ska i alla fall försöka, för jag har riktigt svårt att inte bry mig om alla. Haha, de som känner mig vet. Men ska alltså försöka göra lite /ignore (som Sara skulle säga) på de som ignorerar mig och på de som ger mig negativa saker. Man måste göra så ibland för att må bra.

Nu ska jag iväg och grilla. Så resten av mina känslor och funderingar uppdaterar jag senare.

Puss och hej.


I wish I could fly.
image20


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din söndag varit? :)
Fin bild :)
Ha det bra :)

Postat av: Pastill

Re; det kom direkt från hjärtat och solning är definitivt bättre för allmänheten ;-)

2008-04-27 @ 17:33:16
URL: http://pastill.blogg.se
Postat av: Caroline

Sv* ja visst är det roligt, jag är inte heller så dukiig.

2008-04-27 @ 21:34:49
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback