Kan någon förklara?!

Hela mitt liv har jag försökt hitta någonstans där jag passar in. Jag har försökt passa in. Men inte fan gör jag det. Det är så jävla frustrerande. Vad är det för fel på mig då? Vad är det som folk stör sig så oerhört mycket på att de inte ens kan bete sig normalt mot mig? Jag vill veta! Jag vill veta vad som får er att kolla sådär konstigt på mig, som om jag har något fel i skallen. Som om jag är efter i huvudet. Jag vill veta varför ni inte lyssnar på mig. Jag vill veta vad fan det är som gör mig mindre värd än er? Tycker ni att jag är så extremt ful att ni inte vill ha med mig att göra? Är jag för tjock? Har jag fel kläder? Det skulle ju vara så helvetes löjligt. Men ni känner mig inte! Ingen av er vet i stort sätt något om mig alls. Och ingen bryr sig om det heller. Ingen av er vill lära känna mig.

Varför? Det är det enda jag vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback