Mår piss.

Ja, hela den här dagen har jag mått sämre än jag gjort på ett tag. Och utöver att jag har sjuk-symton så har jag ingen ork. Har väldigt mycket som måste göras nu i skolan, så jag försöker tvinga mig dit även om jag är sjuk... Skulle egentligen vilja ha en veckas lov till..

Hm, nu sitter jag och jobbar på en uppsats som egentligen ska in imorrn. Men det kommer jag inte lyckas med kan jag ju säga på en gång. Har en massa skit att göra, och det är väl till viss del mitt eget fel... Men i alla fall;

Konfliktanalys; Colombiakrisen.
Muntliga Nationella i Svenska; PM
Jämförande analys av filmen Marie Antoinette, och kvinnans roll förr.
Idrottsuppgift; Fysiologiska och psykologiska effekter av träning.
Jämförande Romananalys; Harry Potter och Septimus Heap-Magi.
Filmanalys; vilken jag vill.
3 Fysikprov; rörelse och vågor.
Projektarbetet; Mineraler och deras påverkan av kroppen.
Idrott; ledarskap
Spindoctors - politikanalys
Miljöuppsats


Bajs bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback