Never judge a book by its cover.

Ehm, okey.... Såg nyss Sandras nya kommentar.

Jag kommer ihåg att vi umgicks lite förra sommaren... Och jag tycker verkligen att det är jättetråkigt att vi inte fortsatte. Men av någon anledning kändes det konstigt i skolan redan första dagen efter sommarlovet... Fast jag kan mycket väl ha inbillat mig det, eftersom att jag är så bra på sånt. Sorry i så fall.

Det där med grupperna håller jag verkligen med om. Och det är en anledning till att jag inte vet vart jag ska gå riktigt ibland. Men jag är faktiskt i skolan nu för tiden, även om jag kommer för sent väldigt ofta. Men det är inte alltid jag kommer för sent, och ibland när jag är bland de första som sätter sig så kommer det ändå ingen och sätter sig bredvid. Det känns konstigt. Och om det nu beror på att de inte vill vara med mig för att de tycker att jag inte säger något osv, så okey... Men jag brukar säga saker, precis som jag skrev i det tidigare inlägget. Det är så otroligt ofta som jag försöker prata med någon men inte får något svar. Kanske pratar jag tyst, men det tror jag inte. När jag också upprepar det jag vill säga flera gånger, så blir det till slut pinsamt... Det måste ni ju förstå.. Att i den situationen så känns det som att personen ignorerar mig..? Även om det inte är så... Jag är som sagt kanske bara en person som inte märks så mycket. Otur för mig... Ibland är det som du säger; jag är tyst. Jag vet inte vad jag ska säga, på grund av det jag förklarade i förra inlägget; Både det med att jag inte vet hur jag ska bete mig efter det jag varit med om, och det med att jag inte mår så bra.

Anledningen till att jag så ofta kommer för sent, är på grund av de problemen jag beskrev i förra inlägget.. Jag sover inte bra, och jag kan må riktigt dåligt när jag vaknar. Brukar försöka tvinga mig upp i alla fall, men ofta missar jag då bussen. Sedan är jag också en väldigt morgontrött människa även om jag sovit bra, och jag kan stänga av väckarklockor i sömnen utan att veta om det. Så en blandning av dålig sömn och morgontrötthet är ingen bra kombination...

Kommentarer
Postat av: Markus

Välkommen till min värld, jag går till skolan ändå. Jag ser inte anledningen att jag inte kan sova på nätterna som en orsak att inte gå till skolan trotts att jag är utmattat i princip jämnt. Vaknar du inte av klckan, så be någon väcka dig. Och de andra problemen, du är inte ensam, det gäller bara att hitta ett sätt att ta tag i det hela. Ett liv som fungerar är mycket roligare att leva. Jag vet.

2008-04-25 @ 18:47:16
Postat av: Shadousendo

du vet inte ett skit markus

2008-04-25 @ 20:32:13
Postat av: Nat.

Mm, det gäller att hitta ett sätt att ta tag i det hela.. Men jag har inte hittat det än.

Jag kan inte hantera sömnlösheten som du kan... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback