Never watch Funny Games U.S.

Nu är jag lugnare. Orkar faktiskt inte ens bry mig just nu. Var bara så uppe i varv och upprörd när jag skrev det förra inlägget. Nu mår jag bättre.

Ah, förutom att jag nyss kollade på en helt sjuk film. Rekommenderar den ABSOLUT INTE. Haha. Se aldrig Funny Games U.S. Den är helt sjuk. Det kan Niclas intyga. Seg är den också; en scen kunde vara i ca 5 minuter utan att byta kameravinkel. Och det händer i stort sätt ingenting i scenen. Filmat under ett träd mitt i en blåsig natt framför ett släckt hus. SEGT! Slutet sög också riktigt ordentligt. Hela filmen kändes värdelös. Plus att man nu är livrädd för att släppa in någon i sitt hus, och man kommer överanalysera minsta lilla konstiga uppförande hos en vän. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback