Sick of the Sickness.

Japp... Nu ska jag snart iväg till skolan. Har en lektion, sen måste jag hem och plugga som fan... Ligger inte liite långt efter just nu. Buh...

Helgen var hyfsad. Hade ju fest. Men det var lite kaosartat. Många konflikter, och saker som gick sönder (inklusive min ytterdörr). Jävla skit liksom.. Men överlag så var det ändå kul. Hoppas alla andra hade det i alla fall.

Niclas är iväg med far sin, och ska försöka komma på en lösning med dörren. Känner på mig att mina föräldrar inte skulle bli så glada om de får reda på det... Hrm... Sen håller han på att leta som en galning efter ett jobb. Till och med jag började söka lite igår. Får se hur det blir med den saken...

...och jag är sjuk.... igen. Palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback