Sjuk.

Okey, nu är jag riktigt sur på mig själv igen. Försov mig rejält i morse, och missade första lektionen. Sen hade jag en håltimme på några timmar, och eftersom att jag mår skitdåligt så somnade jag om. Nu är nästa lektion redan igång! Faan.

Jag har sprängande huvudvärk, grov hosta, nästäppa, ont i nacken/axlarna/ryggen och det känns som att jag har feber. Men jag har inte råd att vara hemma, för jag ligger redan så långt efter. Dessutom var det viktiga lektioner både i morse och just nu...

Detta gör mig så trött... Jag skulle egentligen bara vilja krypa ner i sängen och gräva ner mig bland en massa kuddar. Och sova. Sova, sova, sova tills jag är pigg och frisk. Men det får jag inte göra. För då går allt annat åt helvete.

Jag får väl ta och åka ner till skolan i alla fall, även om det känns rätt värdelöst just nu. Måste prata med läraren, och kolla om det jag missat går att plugga ifatt i helgen. För  den här helgen måste jag verkligen få en massa saker gjorda. Jag vill ju ha någorlunda ok betyg.

Och mörda mig om jag inte gör det jag ska, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback