Sliter med projektarbetet.

Shit vad det är intressant med mineraler och deras påverkan av kroppen! Jag blir helt skakis ju mer jag läser. Det är verkligen något som borde uppmärksammas! Det skulle hjälpa så otroligt många människor, det är jag 100 % säker på!

Har inte tid nu, men jag kommer skriva lite mer om detta senare...

Jag vill i alla fall starkt rekommendera alla som har någon sorts långvariga problem (till och med sömnbesvär/ depression/ anorexi/ dyslexi, osv) att göra en hårmineralanalys! Det är så mycket som hänger ihop i kroppen som påverkar ens mående. Man kan inte förstå förrän man är lite insatt i det.

Kommentarer
Postat av: Cattie Dengel Gullstrand

Hej Nathalie!
Skickar en hälsning fran Hurghada.
Ville höra när du planerar att komma ner och dyka? ;)
Flytta hem och spara ihop pengar sa du kan komma ner och utbilda dig vetja!
Ta med Niklas sa han ocksa lär sig!
Jag och Lily väntar!
Här är varmt och skönt och havet...ja lika underbart turkoise som vanligt!
Kram Cattie

2008-04-18 @ 00:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback