Som man bäddar får man ligga.

Nu är Svenska B muntliga Nationella provet gjort. Det är riktigt skönt att kunna lägga undan några papper ifrån jättehögen. Idag och imorgon är det projektarbetet som är första prioritering. Det måste bli klart till imorgon.

Jag har dock varit väldigt slarvig med projektarbetet. Är jättebesviken på mig själv... Har för det första inte jobbat så mycket som jag borde, även om det mesta finns ganska lätt upplagt framför mig. Men framför allt så ska man ju ha kontakt med en mentor eller lärare - ha kontinuerliga möten och visa upp hur långt man kommit, osv... Vilket jag inte haft alls. Jag träffade Per när han fortfarande jobbade kvar, men sedan han försvann så har jag inte träffat någon lärare. Manne tror jag att läraren heter som jag skulle haft kontakt med, och jag skäms extremt mycket för att jag inte haft det. Jag kanske till och med får IG nu? Det vill jag verkligen inte... Men som man bäddar får man ligga. Det känns bara lite pinsamt att inte ens veta vem personen är som man ska skicka in arbetet till.

Aja, håll tummarna för mig, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback