Studentmössan! <3

Mjau!

Nu har Studentmössan kommit, med alla småsaker! Weei!


Kläderna var dock inte med, men de kommer nog snart de med. Shit. Det är först nu när man håller studentmössan i sin egen hand som man riktigt känner att det snart är slut. Snart är det över! FAN vad skönt det kommer bli!

Jag känner mig nästan pepp på att plugga gärnet. För att inte stå där på studenten och känna mig oduglig. Men jag vet ju att det redan är för sent i Kemi och Biologi t.ex... De kommer jag att få göra prövning på i höst. Får hoppas på att det blir bra i alla fall.

Haha, är nästan gråtfärdig. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter den där dagen. Samtidigt som jag har lite ångest över mina betyg.. Jag hade kunnat göra bättre... Nej, blö. Jag ska slänga bort skuldkänslorna och bara behålla de lyckliga känslorna!

Jag passar inte så bra i den, men vafan... Det är endå känslan!

Hörs senare! Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback