För jag vet.

Hej hej!

Gick upp för någon timme sen, och sitter nu och äter lite. Sen ska jag gå ut i solen faktiskt. Jag kan ju ta med datorn och sitta och skriva lite. Sammanfatta Kemin med mina egna ord så att det bli lättare att lära sig.

Yes yes. Ikväll kommer Niclas hit! Och imorgon fyller jag år! Herregud, det känns som evigheter sen sist jag fyllde år, det har ju hänt så jävla mycket det här året. Uscha. Jag hoppas bara av hela mitt hjärta att den här födelsedagen blir bättre än min 18-års dag. Oj oj oj, om den här födelsedagen kunde jämnaa ut det lite med min förra. Det skulle vara en önskan i uppfyllelse. Vem ville inte ha en bra 18-årsdag? Min var bland de värsta dagarna i mitt liv. Kan det inte vara tvärt om nu? Snälla?

Nej, det blir som det blir. Och jag kan slå vad om att det kommer bli så jävla mycket bättre än förra året! Ha!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick inte heller en bra 18-årsdag så du är inte ensam..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback