Första skoldagen.

Dagen har varit hyffsad.

Hade lite ångest och oro över detta med skolan, men det lättade allt mer. Nya kemi/biologi-läraren verkar vara skitbra! Han är ung, och han är trevlig som fan, och riktigt sjysst! Det kändes jättebra. Jag tror att jag kommer få mycket hjälp och stöd av honom. :-)

Jag känner mig redan peppad inför att plugga. Jag måste ju klara kurserna nu! Vill få det överstökat. Har redan börjat läsa i Kemiboken som jag fick idag. Haha, jag som alltid brukar skjuta upp pluggandet till sista stund. Ska försöka ändra på det.

Efter skolan åkte jag ner till centrum och träffade på Maadde och hennes klasskompisar på Nova. Fikade lite, och hade trevligt.  Sen gick jag runt, och det slutade med att jag shoppade en massa! Bland annat; en väska, ett par skor, 2 kjolar och ett halsband till Niclas. Kanske laddar upp någon bild senare.

Var tänkt att jag skulle fortsätta till Märsta nu ikväll och sjunga Karaoke med Maadde och några fler. Men det verkar inte bli av, pga flera anledningar, och nu är det lite väl sent tycker jag. Får hänga med dit någon annan gång i stället!

Nu blir det att kolla film , tror jag. Känner mig fett seg, och börjar nog bli sjuk igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback