Skolan börjar på måndag!

Oh, shit.

Kollade nyss upp när skolan börjar, för det kan ju vara bra att veta, och det visade sig att den börjar redan på måndag! Herregud! Det var inte vad jag ville veta... Nu hinner jag verkligen inte åka någonstans. Det fick bli en heeel sommar tråkandes här hemma.

Nu har jag lite panik. Måste börja pluggandet! Kan ju vara skönt att få så mycket som möjligt klart redan nu. Hade egentligen tänkt plugga hela sommaren, men de planerna ramlade ju ner i ett hål. Duktiga jag, som vanligt.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: jessica

usch för skolan . började själv igår

Postat av: jessica

okeey.

tyvärr har vi så i vårt gymnasium att efter studenten får man inte ta mera kurser.

2008-08-13 @ 17:50:11
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: jessica

tror de . för de sag att alla kurser skall vara klara före examen .

2008-08-13 @ 18:06:27
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback