Dåligt humör.

Den här dagen har varit allmänt bajs, och jag är så jävla förbannad och irriterad på i stort sätt allt!

Jag är så trött... Det började redan i natt med mina drömmar. Hade en massa mysko och jobbiga drömmar. Bland annat att min systers pojkvän hade dött, och att Niclas var assur och förbannad på mig för något som inte ens hänt (vet inte vad), men han vägrade lyssna på mig. Han var riktigt elak och behandlade mig som skit. Var så jävla sårad när jag vaknade, att jag inte ville gå upp...

Kom lite för sent till första lektionen... självklart. Första kemi-lektionen vi har sen vår kemilärare Per försvann (vet inte om han kommer tillbaka ens...), och idag höll vi på med saker som vi egentligen gjorde redan förra terminen. Men spela roll. Jag ligger ändå efter så. Det kan vara skönt. Men allt detta runt om Per är kaos. Det kommer gå åt helvete! Jag lovar... Både kemin och (framför allt) mitt projektarbete!!! Varför måste vår lärare försvinna nu...? Det suger.

Ah, lång dag i skolan... Långa lektioner... Det gör inte allt mycket bättre. Speciellt inte när man är trött och hungrig. Och kommer hem till en rätt stökig lägenhet utan något att äta. Och det gör mig riktigt pissed när någon tar ut sin ilska eller irritation på en när man inte ens har gjort något. Eller när någon har ätit upp dina godisar. Haha.

Men jag fick i alla fall en bra sak fixad idag. Gick till Studievägledaren, och tog bort matte E (vilket jag har glömt göra väldigt länge). Jag har ju fått en massa ogiltig frånvaro på de lektionerna, fast jag inte ens gick den kursen. Nu fick jag också lite frågor besvarade om mina IG;n och hur allt blir. Så jag är lite lugnare.

Min nya plan är att jag kommer skippa prövningen i Biologi B nu i vår, och i stället kommer ha två chanser till i höst (gratis). Och utöver den kursen så "har jag råd" att få IG i ytterligare kurser med sammanlagt 200 poäng, och ändå ha tillhörighet till Högskola. Så allt kommer förhoppningsvis att gå ihop.

Nu ska jag kolla på Naruto och försöka få upp humöret. Så att inte jag också låter allt gå ut över någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback