FTW.

Yes.

Ikväll har jag kollat på 12 avsnitt av Naruto... Har varit så trött och slö, och känner mig lite sjuk... Men hoppas att det vänder. Eller att det bryter ut ordentligt, så att jag kan sjukanmäla mig. Hatar att gå omkring och vara halvsjuk hur länge som helst. Blä.

Imorgon ska jag till Model House igen. Weeei. Med min Saja. <3 Vi kommer äga. Jag kommer därmot inte ha några pengar att köpa några bilder för... Men det är kul ändå. Haha. Jag måste lära mig min egen kamera också, så att jag kan starta företag och tjäna pengar. Hahaha. Det skulle i alla fall vara kul om det funkade.

Nu ska jag sova. Kanske läsa lite först. Eller, gosa upp älsklingen. Mjau.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ramona

Hejsan gumman, va kostar fotona st? (ifrån model house) Har du skrivit in mig än? Får man låna kläder eller får man ha de man har på sig? sminkar dom en eller får man ha de man har på sig? Vi måste ses ngn dag, Kramar

2008-02-19 @ 16:34:54
Postat av: Nat.

Jäklar vad många frågor.. :) Har du mig på msn? Lägg till annars; [email protected] så kan jag berätta. Annars så kommer de att ringa dig, och då kan du fråga ut dem. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback