Liis o cullysåss!

Min pojke kan göra ris och currysås!  Sådetså! Det ville han att alla skulle veta. Haha.

Jag har precis ätit, och Niclas ska bli osocial och raida. Bara för att han aldrig gör det. Hrm. Blir väl för mig att läsa lite Harry Potter, det är ju faktist en läxa. Och jag behöver göra läxor. Haha. Perfekt. Roligare läxa finns ju inte? Kanske till och med blir att jag tar mitt efterlängtade bad också! Man kan faktist läsa i badkaret. Tihi. Myyys.

Imorgon är det äntligen fredag igen. Veckan har gått ganska fort, och det är jag tacksam för. Nästa vecka är det lov! Frågan är bara hur mycket lov det blir, för jag måste plugga. Måste verkligen sätta fart med projektarbetet... Hrm. Hatar verkligen skolan.

Jag vill ha ett jobb så jag kan bli rik och leva! Hatar att vara pank.

Kommentarer
Postat av: Shadousendo (Niclas)

LIIIIS Å CULLYSOAWS!

Postat av: Nat.

Mjau! xD

2008-02-23 @ 02:30:22
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback