Lovet har börjat.

Idag var sista dagen i skolan innan lovet. Jag hade till och med, för en gångs skull, lust att gå hela dagen på alla lektioner. Men jag mådde illa som bara den. Tvingade mig igenom första lektionen med spykänsla. Men sen gav jag upp, jag kunde inte koncentrera mig alls... Ville bara sova.

Så började jag fundera på om jag skulle åka hem eller om jag skulle gå på lektionerna i alla fall... Träffade Nina och pratade en stund med henne... Sen pratade jag med nya kemiläraren och bestämde mig för att åka hem. Han sa att det nog inte skulle vara några problem att plugga ifatt det jag missade idag, efter lovet.

Jag åkte hem. Sov lite. Fick i mig lite mat, och har legat och läst sedan dess. Harry Potter. Nu är det inte långt kvar... Jag blir helt knäpp! Snacka om att man lever sig in i de där böckerna... Jag vill inte att det ska ta slut! Blö. De skulle gärna för min del få fortsätta i all oändlighet. Utan tvekan.

Nu mår jag lite bättre i alla fall. Tänkte spela CS nu. Var så länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback