Radiointervju.

Jag är trött, mätt, och uttråkad.

Idag blev jag intervjuad av radio. Om sömnproblem, stress, depression osv. Sen ska de klippa ihop allt, och så blir det väl sänt senare någon gång efter att jag fått höra klippet. Det var faktist jävligt jobbigt att bli inspelad... Speciellt nu när jag inte ens kan prata ordentilgt, är ju helt borta i huvudet (pga av allt som hänt/händer). Det är riktigt pinsamt. Blev en massa "typ", "alltså" och "sånt där". Som tur är så kommer jag ha ett annat namn och ålder i klippet. Haha.

Nu vill jag att klockan ska bli 23;00, eller att Niclas raid tar slut snabbare.


Kommentarer
Postat av: Niclas

haha va söt :D
"Nu vill jag att klockan ska bli 23;00, eller att Niclas raid tar slut snabbare."

2008-02-12 @ 23:00:22
Postat av: Nat.

Jamen det är ju så! Jag ville ju det... Och nu ska jag fan sno dig! Din dator får faktist klara sig utan dig! Hmf!

Postat av: Saja

Yey. SÅ det gick bra med han i varje fall? :)

2008-02-13 @ 14:58:24
URL: http://saraekroth.blogg.se
Postat av: Nat.

Mjodå, det gick :) Men det var jobbigt som sagt :P Får se på resultatet sen :)

2008-02-13 @ 15:54:40
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback