Helg.

Yeah, så är det ny helg. Skönt skönt skönt. Det behövs alltid, oavsett om veckan har varit okey. Den här helgen blir det födelsedagsfirande ikväll, och karaoke imorgon. Bland annat. Sen blir det massa tid med  min Tuss, som är helt galet underbar! FAN vad jag älskar honom!

Kom nyss hem från skolan, och det flyter på rätt bra med den... Förutom att jag är så trött att jag håller på att somna vissa lektioner.. Haha. Till exempel idag på kemin... Inte bra att sitta i ett släckt rum och kolla på film om jorden och mineraler när man är hur trött som helst. Haha.

Fick min cd-skiva igår också... Haha! Jag spelade in 10 låtar hos Niclas pappa (han har karaoke-utrustning och inspelningssaker hemma)... FAN vad jag vill skratta och hoppa ut genom fönstret när jag lyssnar på den! Visst, vissa saker låter väl okey, men ibland undrar jag vad jag gör!.. Får öva mer på att sjunga i mick osv, så får jag spela in en ännu bättre skiva sen..! Kul är det om inte annat... Jag älskar att sjunga! Blir att sjunga på Bocken på lördag också.. Ska sjunga själv för tredje gången är det väl tänkt...

Jag är ledsen Saja, för att jag inte följer med ut ikväll.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback