Jävla helvetes skit piss dag.

Än så länge har dagen varit katastrof. Mår verkligen bajs, ursäkta mina ord men jag gillar bajs. Ordet alltså! Hrm. Glöm det.... I alla fall, gjorde det jag verkligen inte får göra idag... Kan ni gissa vilket?...

Jo, jag försov mig. Har haft migrän (för kanske första gången) sen igår kväll, och har fortfarande ont.. Sov inte bra alls. Orkade helt enkelt inte iväg imorse. Råkade somna om. Vaknade 12. Skulle göra ett prov vid halv fyra så jag tänkte att det hinner jag i alla fall till, men jag måste ju sjukanmäla mig på de andra lektionerna som jag missat. Tog upp telefonen, slog numret och väntade. Telefonsvarare. La på. Ville prata med Gunilla direkt och inte med telefonsvararen... Hon skulle vara tillbaka om 14 minuter, så jag tänkte ringa då istället.

Fick dåligt samvete och ångest.. Skickade iväg ett 6 meddelande långt sms till mamma där jag sa att jag var ledsen men att jag inte mådde bra, och att jag i alla fall skulle åka och göra ett prov klockan halv fyra, och att nu vet hon i alla fall att jag inte var i skolan, men att jag inte orkar prata om det. Osv. Hon svarade att det var bra att jag i alla fall berättade istället för att ljuga om att jag var där (som jag gjort så många ggr), och så sa hon lycka till på provet.

Gick in till Niclas i sängen och försökte få upp honom, vilket inte gick så bra. Han sov som en stock, och det slutade med att jag också somnade bredvid. Vaknade. Lyfte huvudet och tittade på min digitala väckarklocka bredvid sängen. 15;30. På minuten. Jag slängde mig upp med ett ryck. panikångesten kom på en gång. JÄVLA SKIT!

Så tänkte jag, att om jag åker med bussen som går snart, så kommer jag bara lite för sent och kanske får göra provet ändå... Skyndade mig som fan. Gick ut. Då var bussen självklart tidig också, så jag fick springa... Busschauffören släppte på en tjej (då var jag 5 meter ifrån dörrarna, springandes) och stängde fort som fan dörrarna bakom henne. Precis framför näsan på mig. Och drog gasen i botten. Alla i bussen tittade till och med konstigt på honom. VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STÖRD BUSSCHAUFFÖR?!

Ah, vid det här laget kändes det meningslöst att åka till skolan. Var helt genomvåt också.. Spöregnade självklart när jag gick utanför porten. För att göra allt bättre. Sen smsade jag mamma också, och då blev väl hon arg. Och jag orkar inte. Jag orkar inte med det här. Anledningen till att jag har migrän är nästan helt troligtvis för att jag mår piss! Stressar, oroar mig, och har ingen ork längre!..

Nu vet jag inte vad jag ska göra... Äta kanske. Magen skriker, har ju inte ätit något idag.

Jag orkar inte mycket mer. En liten brödsmula kan tvinga mig till tårar just nu. Jag är helt slut. Orkar inte bry mig om något, blir bara så otroligt ledsen... Eller, djupt sårad. Växelvis med att jag är tom och inte känner något. Börjar bli en zombi igen.

Living Dead Girl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rod Zombie - Living Dead Girl, jävligt bra låt!

2008-02-02 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback