Snuttifiera era satsrader.

Ja, idag hade vi svenska, och vi pratade om språket svenska. Hur man skriver osv. Alltså, de vanligaste sakerna man gör fel. Haha. Särskrivning är ju det vanligaste felet vi gör när vi skriver (alltså om man jämför ALLA). Men.. sen finns det tydligen två saker man brukar göra fel när man bygger meningar också. Som kallas Satsradning och Snuttifiering. SNACKA OM att vi skrattade. I alla fall jag. HAHA. Sen heter det tydligen inte "Jag är äldre än dig" utan det heter "Jag är äldre än du". URSÄKTA?! Nästan hela klassen tyckte att det lät konstigt. Någon sa att det skulle vi ändra på när vi blir äldre. Jag håller med. WE ARE THE NEW GENERATION!

Nu är det helg, och vi ska ha LAN här i min lägenhet. Kuwl. De tjatar på att jag ska lvla min troll hunter till 70 nu innan söndag.. Och det är ju bara 6 lvlar kvar så... Men jag måste plugga också! BLÖ!

Och Saja, jag vill att du ska komma hit och göra mig sällskap.. Så vi kan äga de andra på CS som vi gjorde på nattgibbet. EHUM. <3

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tyckte att jag såg dig i östertälje idag, vid två på stationen?

Postat av: Saja

Jag vill vara där men har för mycket :(

2008-01-18 @ 23:20:20
URL: http://saraekroth.blogg.se
Postat av: Dhevil

Haha "Jag är äldre än du" Det låter inte riktigt svenskt..
Det har en utlänsk klang över sig=P

2008-01-19 @ 02:10:59
Postat av: Nat.

Karro; Kan mycket möjligt ha varit jag! ^^ Slutade runt då. Varför skrek du inte? :D
Saja; Jag vet :( Saknade dig i alla fall..
Dhevil; Du har så rätt så! :P Det låter inte rätt.

2008-01-21 @ 19:42:05
URL: http://naathaliie.blogg.se
Postat av: Karro

Haha jag hade så bråttom till tåget! annars hade jag gastat! :D

2008-01-22 @ 13:11:57
URL: http://guldstoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback