Bra helg, nya krafter.

Helgen var jättebra, hade kul som fan! Förutom att man inte var så pigg eller mådde så jättebra på söndagen, men det hör inte till saken. Haha. Det var riktigt mysigt där ute tyckte jag. Great weekend with great people. Fick lära känna Fia ännu mera, och förundras ännu mer över de saker vi har gemensamt osv.. Även om vi inte är de smartaste. Hahaha. Eller jo, det är vi visst.

Idag var det skola igen då, och jag försov mig. Fan vad jag blev arg på mig själv. Men det var inte så mycket att göra åt den saken. Duschade, käkade frukost och missade en annan buss. Tog nästa buss, och gick på de resterande 2 lektionerna. Gick hyffsat, men var riktigt segt.

Har missat nästan alla Kemi B lektioner, och det är inte precis det lättaste ämnet. Funderar på om jag på något sätt kan göra klart den kursen senare... Men jag vet ju inte riktigt hur allt funkar. Om jag får bestämma så vill jag ta studenten nu i juni, och sen gå om Kemi B och Biologi B med någon klass i höst. Vet dock inte om det är möjligt.

Nu kom jag hem för en liten stund sen. Kände mig peppad på att plugga för första gången på månader! Otrolig känsla. Men självklart så gick det inte så bra med den punkten. Jag behöver läsa ett antal sidor för att göra uppgiften som jag hade tänkt göra klart nu, och de sidorna är uppskrivna i en anteckningsbok. Den anteckningsboken måste vara den enda av mina böcker som ligger i skolan, för jag har letat igenom hela lägenheten 3 ggr nu. Otur. Men jag ska försöka få något annat gjort istället.

Niclas jobbar idag för första gången på månader också. Great att få lite mer pengar. Det behövs verkligen. Men det känns konstigt och tomt i lägenheten måste jag säga. Är van vid att han jämt är här. Haha. Hoppas det går bra för honom i alla fall.

Nu ska jag äta lite mellis, och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback