Hell of a weekend.

Fredags var bra. Bästa på länge. Men sen blev det skit.

Igår började jag få ont i magen... Blev värre och värre under dagen. Men vi åkte ändå iväg på fest och karaoke i Salem... Niclas drack, och alla andra med, men jag kunde inte få i mig något. Sjöng några gånger i alla fall, och det var riktigt kul! Trevligt att träffa folk också såklart... Men jag mådde inte bra alls.

Vi fick som tur är skjuts hem, och vid den tiden ville jag bara dö för att jag hade så ont. Kröp ner i sängen när jag kom hem och försökte sova. Blev inte så lyckat. Vaknade en massa gånger... Iofs så satt Niclas och Ante i vardagsrummet och snackade i 3 timmar, så kanske var det därför jag vaknade...

Sen mellan kl.05;00-05;30 var jag tvungen att springa på toa och spy. Och så råkade jag spy lite på mig själv, så jag fick torka och tvätta och en massa skit innan jag till slut gick ut ifrån toan. Då hade Niclas och Ante gått och lagt sig. Jag försökte väcka Niclas för att få lite sympati men han sov som en sten. Så jag gick och duschade och tog ett bad. Sen gick jag och la mig.

Fick i alla fall plats i sängen. Haha. I fredags sov vi 4 st i min säng, 2 st i soffan, 2 st i bäddfotöjen och 3 på golvet varav en gick o la sig i badkaret. Det var inte en skön natt kan jag lova.

Idag har jag legat i sängen hela dagen... Sovit, sprungit på toa, läst... Skittråkigt. Niclas har i alla fall varit extremt gullig och hjälpt mig med en massa. Sprang till affären och köpte filmjölk och Coca Cola, och så lagade han lax i ugn med potatismos till mig. Han äter inte ens fisk själv. Sött va?

Jag har världens bästa pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tro mig du har verkligen världens bästa pojkvän o du ska vara glad att han är din :)

Postat av: Nat.

Jag har aldrig varit så glad över något. Han är det bästa som har hänt mig. :)

2008-03-03 @ 00:19:44
URL: http://naathaliie.blogg.se
Postat av: Sofia

good for you (y) :)

2008-03-03 @ 07:10:16
URL: http://bortkommen.webblogg.se
Postat av: Nat.

Mm :) Hoppas allt går uppåt för dig nu.

2008-03-04 @ 02:42:19
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback