Jag vill trolla.

Jag är inte frisk och jag hatar att mamma typ inte tror på mig... Det verkar i alla fall så... Jag har liksom varit magsjuk i stort sätt hela helgen och mår fortfarande inte bra. Och hon pratar på om hur viktig skolan är. Förstår inte hur hon tänker. Jag kan ju inte sitta där om jag är sjuk. För det första så orkar jag inte, för det andra så smittar jag alla andra, och för det tredje så kan jag inte koncentrera mig.

Åh... När man är sjuk så ofta att ens egen mamma (som alltid har brytt sig och ställt upp) inte tror på en längre, är det illa då? Jag orkar snart inte med allt detta längre. Den där jävla infektionsläkaren som skulle hjälpa mig att ta reda på vad det är för fel på mig verkar helt virrig också. Så det kommer också gå åt helvete...

Jag önskar jag kunde trolla.

Kommentarer
Postat av: The Wizard

Men orka, du behöver ingen jävla trolldom!
Du är bara en överkänslig nolla, känner efter för mycket och tror att de blir bättre av att bara vara hemma.
Väx upp istället, livet blir inte bättre av att kolla på Naruto halva natten!

2008-03-04 @ 20:51:23
Postat av: Hälsogurun

Fy fan vilken vidrig kommentar (den ovan).

Jag tror att du behöver käka vitaminer för att må bättre, det är alldeles för lite näring i maten vi äter, gå till en hälsokost, exempelvis den som ligger på Hornsgatan i stan mittemot folkoperan och be dem om vitaminer i flytande form. Dessutom skulle du kanske behöva börja på Yoga eller liknande, det är den bästa träningen, man rensar ut alla gifter och all skit i kroppen plus att man bygger muskler i hela kroppen och tränar spänstighet. Kostar lite, men det är det värt om du vill ha hälsan i behåll!

Sköt om dig!

2008-03-04 @ 22:12:08
Postat av: Shadousendo

The Wizard:
Ditt okännsliga svin. vad har att komma med?..
Det finns folk som mår dåligt och inte vet varför..
idiot

Hälsogurun:
De du sagt gör hon nästan redan, käkar vitaminer osv.
yoga skulle nog kunna fungera

Postat av: Shadousendo

Jag kan verkligen inte släppa det!..
HUR FAN KAN MAN VARA SÅ URBOTAT DUM!?
Wiz ta dig i fucking brasan och slit ut tunntarmen på dig själv, virra den runt halsen och häng dig själv, slit ut dina ögon och plasera dom nere i pungsäcken!!..

Man förolämpar fan inte folk och tror att alla är nåra jävla hypokondriker!..

Du får tycka va fan du vill.. men skriv det fan inte här isf..

Jag älskar min flicka för den hon är, tycker du inte om henne så dra åt flanders ditt jävla mähä!

2008-03-04 @ 23:16:44
Postat av: Nat.

The Wizard; Jag orkar inte ens bry mig om att diskutera om den där saken. Döm inte den du inte vet ett skit om.

Hälsogurun; Tack för tipsen :) Jag håller faktist på med en massa kosttillskott, som Shadousendo säger. :) Yoga skulle kanske vare kul.. Har aldrig testat :P

2008-03-04 @ 23:22:26
URL: http://naathaliie.blogg.se
Postat av: The Wizard

Naw men Shadousendo då, va det där nån attack man kan göra i wow eller... inte bra å spela så mycket.

2008-03-05 @ 08:56:43
Postat av: Hälsogurun

Ja, men äter du rena vitaminer? inte sådana som man köper på apoteket, de är ju
proppade med annat också, försök att hitta så rena vitaminer som möjligt.

2008-03-05 @ 11:29:16
Postat av: Nat.

The Wizard; haha, du vet nog ingenting om WoW. ^^

Hälsogurun; Jag vet inte riktigt om jag äter det.. Men de är dyra som satan. Jag har varit och gjort en hårmineralanalys, och sen har jag fått kosttillskott efter resultatet. Om jag har för lite av något, osv. Det har blivit lite bättre med vissa symptom utav detta, men jag har inte ätit tabletterna så länge, så det kanske kräver mer tid. :)

2008-03-05 @ 12:37:58
URL: http://naathaliie.blogg.se
Postat av: Dhevil

Ok, the wizard var ju sjuk i huvudet =O

2008-03-05 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback