No Confidence.

Jag mår inte så bra i mig själv... Jag trodde jag mådde bättre än vad jag nu märkt att jag gör. Har gått omkring i flera dagar och varit gråtfärdig i stort sätt hela tiden. Känner mig oduglig och äcklig, och är väääldigt känslig... En massa saker snurrar runt i mitt huvud. Tankar om att alla andra är bättre än mig osv. Det är så löjligt, jag vet. Men jag kan inte rå för det..

Jag är instabil. Som bara den. Jag tror att jag behöver otroligt mycket bekräftelse för att börja bli normal igen... Jag kräver till och med lite för mycket. Det vet jag. Förlåt för det... Jag hoppas att jag hittar något alternativt sätt att få all bekräftelse jag behöver för att klättra uppåt. Jag har alldeles för dålig självkänsla.. Självförtoendet nästan på botten liksom..

Det är så svårt att ta åt sig de positiva sakerna om sig själv...

Kommentarer
Postat av: Saja

Men du är världens bästa, underbaraste och sötaste Nat. Jag älskar dig, never forget. :)

Postat av: Shadousendo

Vet inte va jag ska säga.. men du vet.. jag finns där..

älskar dig gör jag också.. mer än va du kan ana..
kommer in i vardags rummet nu med glass och ett glatt leénde! :)...Mysa sig ner brevid dig och SVULLA! :D..

you are beautiful!

2008-03-10 @ 00:41:01
URL: http://Shadousendo.webblogg.se
Postat av: Sofia

Ryck upp dig, om jag klarar de så klarar du de.. =)

2008-03-10 @ 15:17:30
URL: http://bortkommen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback