Ny hårmineralanalys.

Kunde knappt sova inatt, började må illa på kvällen och det håller i sig. Först nu har det börjat gå tillbaka igen. Jättekonstigt. Jag mådde bra igår på dagen också... Ska jag bara må bra mitt på dagen, eller vadå? Eh...

Imorgon ska jag tvinga iväg mig till skolan. Det är inte en så lång dag heller så jag tror jag ska klara det. Sen på fredag ska vi ha någon sorts temadag, så det blir förhoppningsvis lite kul.

Om någon timme ska jag tvinga iväg mig till Rotebro där pappa ska hämta upp mig. Vi ska åka till Anafysen i Åkersberga igen. Göra en ny hårmineralanalys och se hur allt har ändrats. Det har ju gått ungefär 4 månader nu sedan den förra. Jag hoppas att alla tabletter har gjort en liten förändring i alla fall.

Nu ska jag boka tvättid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback