Påsk.

Ja, nu har det gått ungefär en vecka sen jag skrev sist. Kan för det första säga att jag är allmänt gladare nu. Tror att det är pga att det börjar bli ljusare. Men saker har börjat fixa sig också.

Förra veckan var det rätt slött i skolan. Missade lite på måndagen, på tisdagen var det studiedag, på onsdagen var vi bara och red, och på torsdagen hade vi en lektion. Det var verkligen skönt. Sen i fredags åkte vi upp till Alunda och grattade Beatrice, o sedan vidare till Gimo och åt Påskmiddag hos mormor och morfar. Sen sov vi i Märsta hos päronen, och på lördagen skjutsade mamma ner oss till Mölnbo där vi åt middag hos Niclas pappa. Nu kom vi hem därifrån igårkväll, och vi vaknade för någon timme sen. Vi råkade båda två somna i soffan. Haha.

Nu måste vi städa lite, och jag ska plugga. Blää! Jag har verkligen inte någon lust med det... Men jag har en hög som måste göras.

So, see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback