Utekväll.

Kul kväll igår! Drog ut i stan med Niclas, tillsammans med Marcus från högstadiet och några polare till honom. Har inte träffat Marcus sen vi gick ut nian! Det var riktigt skoj! Jävligt roligt och trevligt gäng vi var.

Vi drog först till Nivå 22 för att dricka lite billigt... Sen drog vi vidare till Chaplins, eller 360 eller vad det nu heter. Det var första gången jag var på båda ställena. På Chaplins var det karaoke också, så vi skrev självklart upp oss. Niclas på sin vanliga Devil in Disguise, och jag på Heaven.

Niclas fick sjunga först, och han gjorde sina vanliga flummiga (och URGULLIGA) danssteg där i mellanspelet mitt i låten... Och karaokevärden älskade dem. Så en kort stund efter att Niclas hade sjungit, ropade hon ut i micken att han hade vunnit kvällen karaoketävling. Hahaha. Det var inte ens en tävling egentligen. Men han vann 2 öl och 3 Aquatini, vilket faktist har ett ganska högt värde där inne. Sweet!

När vi skulle hem hade McDonalds och Max stängt, så vi fick gå tillbaka till KebabHouse och SevenEleven.. Så vi fick i alla fall något att tugga på. Vi köpte till och med chips som vi tänkte äta på bussen hem. Och självklart så missade vi precis bussjäveln, och fick sitta en timme till och vänta på nästa. Det var kallt som faan kan jag säga! Och man var väl inte världens lyckligaste.

Sen när vi satt där på bänken så kommer helt plötsligt Matte. Riktigt otippat. Haha. Så vi satt och snackade med honom både där och på bussen. Och på bussen hade vi också (o)turen att möta två tjejer. De är säkert riktigt trevliga, men just då var det lite... irriterande. De var väldigt speciella, och vi fick oss några riktigt goda skratt i alla fall! Men vi fick även stå ut med äckliga lukter...

Sen gick Matte av i tumba, och vi fortsatte mot Södertälje... Då började vi snacka med en till kille där i bak på bussen. Riktigt trevlig var han. Visade sig att vi allihopa bodde i Södertälje, och jag bor nästan granne med de där två tjejerna. Haha, det var ännu mer otippat! Vi har för övrigt sett varandra på tåg och bussar osv. Herregud.

Kvällen slutade när vi kom hem kl.06.00 på morgonen, och vi crashade i sängen. Vaknade igen idag kl.14.00... Har huvudvärk som fan. Vätskebrist. Glömde att dricka innan jag gick och lade mig. Smart som man är. Haha.

Blev lite neråt nu igen.. Vet inte ens varför. Tung känsla i magen och bröstet... Försöker skaka av mig det, men det är inte så lätt...

Nu ska jag försöka plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilka av marcus vänner var med? kanske är ngra jag vet. he he

2008-03-28 @ 13:04:19
Postat av: Nat.

Björn, Peter, Frasse, Simon, Clara, Emma, Tess, och en massa fler.. tror jag de hette... är inte hundra procent säker :P

Postat av: Karro

Okej. skulle tro att det är ngra från min skola liks. :P

2008-03-29 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback